Carian

Jadi ahli Company Forever Living

Assalamualaikum

Hari ini nak share kenapa aku join Forever Living.

Kalau korang tak tahu apa benda company Forever Living ni, ini sebenarnya company MLM yang dah bertapak kat dunia selama 40 tahun dan dah ada di 162 buah negara.
Company ni famous dengan BOTOL KUNING ni haaa.



aloe vera forever living
Gambar: Pinterest




Kisahnya aku jadi member sebab mak.
Mak memang dah biasa dengan company-company macam ni. You just name it, and almost semuanya dia pernah jadi ahli. Cuma company Forever Living ni yang buatkan dia stay dan sentiasa teruja untuk bercerita. Tak sama dengan sebelum-sebelum ni yang dia kena ada maintain purchase dalam sebulan atau kena bayar membership tahunan atau pun kena sentiasa ada point. Forever Living ni lifetime membership tau, syaratnya setiap 6 bulan kena ada belian hatta sebatang lipbalm pon boleh.

Sejak balik Malaysia, tahun 2015, lagi dia ajak join. Tapi masa tu tak nampak dan kurang jelas. Faham gitu-gitu je. Haha.

Tapi, dalam masa setahun, nampak perubahan dari segi kesihatan mak.
Masa Mac 2015 dia ada datang melawat kami kat Moscow. Time tu dia memang tak boleh berjalan jauh. Sakit kakilah, penatlah, dan dia ada masalah berat badan sikit. Dan lepas setahun disiplin dengan Forever Living, bukan setakat berat badan turun, kesihatan dia pun banyak improve. Selalu juga tanya certain health issues yang dia selalu complain, dia kata ada juga yang dah berkurangan macam masalah cracked heels dia yang dulunya sangat mengerikan. Sekarang dah ok.
Sampaikan ada jiran pernah tegur complexion mak nampak segar dan lebih muda.

Dekat rumah mak, setiap bulan dia akan pastikan stok sentiasa ada. Bukan untuk jual, tapi untuk makan seisi keluarga. (Kalau ada orang nak beli, ada stok kat rumah dia ambil je dulu).

Antara produk yang dia akan pastikan ada ialah:
Aloe Vera Gel (yang minum)
Pomesteen Power
Absorbent-C
Arctic Sea
Bee Pollen
ForeverLite
Aloe Vera Gelly
Aloe Propolis Creme

dan sebenarnya makin tahun makin banyak product Forever yang dia guna.



Dulu, sebelum jadi ahli, aku pun tumpang merasa sikit-sikit. Cuba pomesteen, absorbent c, aloe vera gel dan ForeverLite.

Pertama kali cuba masa mengandungkan Mukhlis. Nak ganti puasa. Nak sahur tapi takut nak pergi dapur rumah mak yang scary, so bawak siap-siap ForeverLite dalam shaker dan susu kotak kecik satu. Masa bangun sahur bancuh dan terus telan. First time cuba ForeverLite macam amaze dengan flavour dia. Dahlah tengah pregnant, ganti puasa. Alhamdulillah boleh bertahan sampai buka puasa. Lepas tu baru berani cuba yang lain-lain.

Akhirnya, lepas setahun lebih, baru rasa confident nak join.
Lebih kepada nak jadi ahli je sebenarnya, atas sebab-sebab ni.

1. Membership lifetime, keahlian seumur hidup dengan syarat setiap 6 bulan ada belian walaupun satu produk yang tak mencecah RM20 pun!

2. Yuran keahlian cuma RM90. Dan, dengan RM90 ni dapat satu botol kuning dengan beberapa buku info dan juga totebag. Bukan bayar kosong, bayar dapat barang.

3. Tak perlu kumpul point untuk maintain dalam sistem atau kekalkan ranking.

4. Rangkaian produk dari supplement, kecantikan dan household items. Essential oils pun ada sebenarnya.

5. In case nak buat bisnes, boleh start je terus tanpa perlukan pairing atau partner pun. Tak nak buat pun boleh. Dah jadi member of course dapat harga jimat poket.

6. Company ni ada ladang aloe vera dan ladang dia adalah LADANG TERBESAR DI DUNIA. Merangkumi 60% ladang aloe vera secara keseluruhan.

aloe vera forever living
Gambar: Twitter


Kalau korang ada yang berminat nak tahu pasal company ni, boleh je terus contact aku. Nak tahu gitu-gitu je boleh, nak tahu dan nak beli pun boleh. I'm open to talk.

Senang tak senang nak jadi ahli?
Let me know in the comment apa pandangan korang.


Tiada ulasan

Komen