Carian

Long time no see!

Salam.

Ehem. Seperti semua sedia maklum, insyaAllah hujung minggu ini, aku akan berkahwin. Plan memang dah lama sebenarnya, tetapi antara yang Allah susun dengan yang kita sendiri susun, lebih baik susunan Allah. Kalau diikutkan perancangan kami, memang lainlah… tapi Allah bagi yang lebih baik dari apa yang pernah dirancang dulu. Alhamdulillah.

Memang, aku balik ke Malaysia kali ini, tak menyempat untuk duduk diam mahupun berehat dengan aman. Yalah, madame Ummi tu kadang-kadang katanya terjaga malamlah, terbawa mimpilah, dan macam-macam. Itu baru madame Ummi punya part, belum part tuan Baba kita ni. Memang dia pun turut sama sibuk malah kalah YB rasanya. Mana tidaknya, dengan sifat peramahnya itu, kawan memang sangat ramai dan jemputan konfirm sangat ramai. Sampai ke hari ini isu makanan cukup atau tidak masih berlanjutan. Selagi tak belangsung selagi itu akan susah hati ye!

Tujuan menaip secara tiba-tiba dalam kesibukan yang gila ini, hanyalah untuk membersihkan sawang-sawang belog dek kerana terlalu lama ianya diabaikan. InsyaAllah, lepas ni akan ada update-update terbaru ye. Harap masa akan terluang.

 

Kepada yang ada masa-masa lapang, jemputla ye datang. 17 Ogos ini, bersamaan 10 Syawal. Dekat Hulu Langat, Sekolah Agama Menengah Hulu Langat. Tak tahu, google. Tak jumpa tanyalah tuan badan, yakni saya.

 

Sekian.

Tiada ulasan

Komen