Carian

It’s coming!

Salam

Ya Allah, dah semakin tak sabar nak balik ni. Tinggal lagi 23 hari. 3 minggu je lagi~ Tak sampai pun sebulan~ Eksaited tak memasal.

Ok. Sekarang kelas-kelas dah pun habis. Tak lama lagi nak zachet dan exam. Basically zachet dengan exam ni, rasa macam sama je~ =.=” Hehehe. Zachet pulak ade zachet dengan pointer dan tanpa pointer. Herm……. Zachet biasanya sebelum exam dan lebih banyak daripada exam dan awal daripada exam. Dan minggu zachet dan minggu exam adalah minggu berasingan. Still tak reti nak explain zachet macam mane~ Sorry.

Oklah. Nak letak jadual exam. Jangan terkejut ye~

jadual

 

Exam hanya pada 7hb, 11hb, 15hb dan 20hb je. Yang consultation tu, memang akan sebelum exam. Dia macam masa tulah, sebarang masalah dan pertanyaan boleh diajukan kat cikgu. Hehe. Yang before tarikh 7hb tu, semuanya zachet. Zachet ber’pointer’. Rasanya.

Mesti terkejut tengok subject cultural. Ke tak? Hehe. Memang biasa kat sini. Sem ni je, ada subjek cultural, history dan ecology. Ermm. Ecology tu boleh terimala lagi. Apa-apa pun. Redha je la. Yang lawak nye, lecture cultural tu, selalu pergi tapi lecturer kata tak pernah nampak~ 0.o??? Haisy. Kawan ambe pun kesian jugak. Dari awal sem sampai hujung sem, dia tak datang hanya dua kali je tapi lecturer cakap dia datang sekali~ Adoyai. Maybe lecturer pun tak nampak sangat kot. Tak boleh nak buat apa sangatlah. Redha je. Last sem yang best ada subjek philosophy. Tapi subjek2 macam ni jugaklah yang boleh menyebabkan repeat class. (Senior pernah kena) Pengajaran: Make sure datang kelas. Ok?

And sebenarnya, apa yang tertulis, ada lagi yang tak tertulis. Macam physical education, ecology, russian language, dan history. Subjek-subjek tu semua zachet dan dah dapat tandatangan pon~ Dia macam satu keterujaan bila ada yang dah dapat signature. Lepas satu beban. Macam tu la.

Buat masa sekarang, Ni je ceritanye. Wish me good luck! Thank you~

 

p/s: berdebar-debar menanti tarikh pulang~eksaited nieyh~

Tiada ulasan

Komen