Selasa, 24 Julai 2012

When we get together

Salam

Uwaaaaaaa~ alhamdulillah, syukurnya. Aku dapat merasakan ketibaan Ramadhan.

Baiklah. Baju raya dah lama di tempah. Dan baju raya aku tahun ini adalah warna-warna yang diluar kebiasaan yang dipakai.  Segan pulak. Rasa lain je.

Sempena Ramadhan tahun ini. semua adik-adik aku sempat merasa bersahur dan berpuasa di rumah. Termasuk the little one tu. Yes. Sekarang ni, kalau diajukan soalan tentang bilangan adik beradik aku, jawapan yang pasti ialah TUJUH dan aku yang sulung. Walaupun sudah berusia 21 tahun, masih ada adik kecil yang baru berusia sebulan. (21 tahun sebab dalam tahun hijriyah, umurku sudah genap 21 lagi-lagi pada 3 Ramadhan baru-baru ini!)

Yes, dah tua segini pun, masih ada adik baru! So, please, jangan salah faham bila nampak gambar aku bersama si kecil Nadia Amanda. Unik sangat namanya. Dipilih molek oleh ibunya. (Lupa pula maknanya~)

481936_464597590219638_87496852_n

Yeay~ Alhamdulillah. Inilah rezeki kami. Hehe. Bersyukur tak terhingga. Bila lagi lah, masa nak bersama kan?

 

p/s: a month passed by so quickly!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Let's hear it from you.