Jumaat, 6 Julai 2012

Berita kesedihanku

Salam

Setelah dua minggu bertapak di rumah, memang macam-macam yang terlintas untuk di tulis, cuma tak terulis. Rutin harian kat rumah pun macam robot pun ada juga. Nak tengok tv pun, at the end tak tengok pun. Nak main laptop pun, at the end tak main pun. Bosan memang bosan.

Erk. Tak lama lagi nak Ramadhan dah. Amacam kawan-kawan? Prepared or not for the holy month? Bab Ramadhan akan aku coretkan dalam satu entri lain.

Aku cuma nak meletakkan satu entri pendek mengenai arwah kucingku. (Jangan terkejut). Yes, memang ajal dia dah sampai. Baru dua tiga hari lepas aku dimaklumkan tentang pemergiannya. Sedih memang tak terkata. Biarpun baru sebulan aku main acah-acah dengan dia, bising-bising marah dia sebab gedik sangat, tapi terkesan kat hati. Terlintas jugaklah dihati nanti nak beli kucing. Tapi, aku tahu, tiada ganti bagi yang sudah hilang. Sedih kot.

So, inilah berita kesedihanku. Sekadar memaklumkan.

 

 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Let's hear it from you.