Carian

Women’s Day

Salam.

Ok. Semalam ada international women’s day. Kat bumi soveit ni, sambutan diadakan secara…….ermm, tak tahulah nak cakap macam mana. Yang pastilah kan, kedai bunga belambak-lambak. Bunga macam-macam jenis ada. Imejinla, kat bumi soviet ni memang dah banyak kedai bunga, tambah lagi dengan gerai-gerai bunga. Uwaaaaaaaaa~eksaited kami. ^^ Paling banyak ialah bunga tulip. Dah tunjuk dah hari tu. Hehe.

Semalam. Kami, satu geng usrah mengadakan satu pesta sambutan untuk hari wanita dan sambutan hari jadi mereka-mereka yang lahir sejak dari Januari hingga ke Mac. Jumlah birthday girls adalah EMPAT orang. Dan, tradisi kami, yang memasak bukanlah kengkawan birthday girls tapi birthday girls sendiri. Memandangkan birthday saya jatuh sehari sebelum hari wanita, saya pun secara tidak langsung jadi chef bidan terjun untuk event ini. Saya buat kek dan sosej gulung. Kek yang saya buat adalah cubaan kali pertama. Dan secara officialnya, saya namakan kek itu Chocolate cinnamon cake (C2 cake) . Uwaaa~ Berbaloi ye kerja keras saya. Saya tak ada kamera. So, gambar kek tak amek. Ada tu ada tapi bersekalian dengan makanan-makanan lain. Maaf ye.

Event kami tu, main reason adalah sambutan hari wanita. So, ada acara tukar-tukar kuntuman bunga. Uwaaa~ bilik tu dah jadi macam garden dah. Banyak kuntuman bunga. Tak lupa juga, ucapan terima kasih kepada kawan-kawan jejaka kami yang hensem lagi tampan dan touf sebab bagi bunga kat kami. (Dah dapat bunga, puji melambung la~) Sekali lagi, gambar tidak ada.

Gambar-gambar yang ada cuma gambar hadiah yang diberikan oleh kawan-kawan sebagai hadiah hari lahir saya. Terima kasih kawan-kawan. Ambe tak minta sangat pun apa-apa, dah dapat pun alhamdulillah. Sian kat awak-awak sebab macam susah je nak cari. Sekali lagi terima kasih.

Photo 09.03.12 15 10 40Photo 09.03.12 15 11 20

Photo 09.03.12 15 24 08Photo 09.03.12 15 12 44

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Cantik dan comel-comel kan? Hehe. Sama macam pemberi-pemberinya juga. Oih. Sekali lagi terima kasih.

 

 

p/s: Best birthday kowt~

Tiada ulasan

Komen