Ahad, 25 Mac 2012

Kali ketiga?

Salam

Ok. Rentetan untuk entri yang dipos hampir lima bulan yang lalu~Kali Kedua!

Alhamdulillah hilang lagi duit aku. Bukan apa, belajar la sikitkan nak berjimat. Dah sah-sah duit tak ada, ada lagi mood nak cari kasut baru. Haila badan, janganla tamak sangat.

Kali ni, hilang duit sahaja. Ok. Harap maklum. Duit yang hanya kertas. Dibandingkan dengan kasih sayang Allah, aduhai. Secopetnye.

Bila terjadi tu memang aku dah gelabah sekejap, tapi entah kenapa aku tak sedih. Tapi aku jadi rasa tersentap sebab mungkin ada dosa aku yang mana-mana Allah nak ampunkan ni. So, aku sengih je la. Ermmm, tapi aku ada silap sikit je. Ada sikit buruk sangka la kan sebab ada suspicious. Subhanallah, hati, jangan buat lagi ye.

So nya, peringatan untuk aku kali ini. Segala di atas muka bumi adalah milik Allah. Yang kita rasa macam kita punya hanya seketika sahaja. Semua akan kembali kepada Allah.

 

 

p/s: Usrah kali ini penuh dengan kesentapan yang sesentapnya~ Alhamdulillah, Allah masih sayangkan saya. Saya saaaaaaayang ALLAH~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Let's hear it from you.